Friday, 26 October 2012

Kesian Lembu.. Selamat Hari Raye Aidiladha..

Hemm-3x!!  Anis  xdapat tid0w laa..  Xdapat  tidOw lagi..  Salu  jew  mate  buat  hal  time  cuti..  atau  excited nak  raye  esOp?? Hehe!!  Nasib  baik  laa  cuti  kang  esOp..  kalau  tak,,  xpegi  kelas  laa  Anis  kalau  tidOw  lewat.. 
 Anis  sedih  sebenarnyew  tapi  xtaw  nak  rungkai  macam  mane..  sedih  sesangat..  Esok  da  raye,,  adakah  Anis  akan  bahagia  bilew  raye  menjelma  esOk  dikala  hati  maseh  merintih  dalam  kesedihan??  Ya Allah!!  Bantulah  hamba  mu  ini..  
 Lupekan  laa  masalah  Anis  niw,,  xpenting  sangat  pOn..  biarkan  hati  merintih sOrang-2.. 

Wahhh!!  esOp  da  raye  haji  kang??  Suke  laa  kOmer  yew  dapat  beraya  esOp  pakai  baju  raye  baru..   
Anis  xbeli  pOn  baju  raye  baru  untuk  raye  haji  niw,,  just  pakai  yg  raye  puase  punye..  maseh  elOk  kokk!!  Maseh  cantik  lagi  tersimpan  rapi  dlm  almari..   
Alhamdulillah!!  Xmenjadi  santapan  tikus  and  lipas  lg..  Lehaiii-3!!  Bagi  yg  da  kahwin  tuu,,  mesti  susahkan  nak  buat  keputusan  nak  balik  rumah  sendiri  kew  atau  rumah  mertua..   
Raye  mane-2  pOn  okey  jew,,  yg  penting  dapat  raye  jgk  kang??  Anis  sebenarnyew  xminat  sangat  raye  haji  niw  sebab  xdapat  duit,,  dapat  makan  lembu  jew..  eh-3x!!  silap..  daging  lembu  laa..  Kesian  kat  lembu  esOk  kena  sembelih.. 
 Kawan-2 pOn  jemput  Anis  pegi  rumah  diOrang  tapi  Anis  xpegi  kOt sebab  rumah  Anis  sendiri  adew  buat  rumah  terbuka  esOk..   
Jemput  datang  yew..  Yang  xbOleh  datang,,  nahh  ambik  lembu  kat  bawah  Okey  tapi  sembelih  sendiri  sebab  Anis  pOn  xbelajar  lg  cara-2  nak  sebelih  lembu  niw..  Kalau  da  sembelih  tuu,,  simpan  laa  kat  Anis  jugak  yew..  mahal-2  Anis  beli  lembu  tuu.. kedekut punyew  budak. kejap  lagi  buruk  laa  siku  tuu..  

Mangse  terkorban  dalam  Raye  Aidiladha Esok..  Aiiii!!  kurang  ajar  lembu  nehh,,  sempat  lagi  jelir  lidah..  Esok,,  dengan  lidah-2  kau  kami  makan..  Tunggu  laa  wahai  si  lembu  yg  macho  lagi  hensem .. ;P

Ape-2  pOn,,  Anis  nak  ucapkan “ SELAMAT  HARI  RAYE  AIDILADHA”..  Semoga  kOrang  semua  bahagia  esOp  hari,,  bukan  macam  Anis  sedih  jew..  Makan  daging  lembu  banyak-2  yew  biar  badan  kOrang  besar  macam  lembu..  Hehe!!  Just  kidding..  
 Tidur  jOm,,  nanti  xpasal-pasal  Orang  raye  esOp,,  kitew  raye  dekat  dlm  bilik..  bye !!


Comments
4 Comments

4 comments:

  1. Replies
    1. Hehe !! kesian lembu kena sembelih . ^_^

      Delete
  2. selamat hari raya anis..
    already follow blog anis..
    jom follow blog akak meh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raye jgk akak . mekaseh follow Anis . Nanti Anis follow akak yew . ^_^

      Delete

Awak!!! TinggaLkan CommeNt KaT Bawah niW yEw . Mekaseh ^_^

TARIKH HARI RAYE ADALAH TIAP-TIAP HARI . SEKIAN :)


Daisypath Anniversary tickers