Friday 20 September 2013

Happy Birthday To My Cute BlOg . :')


Wuhuuu !! Rajin  pulak  nak  update  entry  malam  ni..  Sebenarnya,  Anis  xde  cerite  nak  update  tapi  xpe  lah,  malam  ni  nak  update  pasal  Birthday  my  cute  simple  belOg..  Cute  ke??  Cute  laa  sangat.. 
*Sambil-sambil  mata  ke atas, tahan kedua-duanya di bahu..   Haha !!  kepala  masuk  air  daaa..


Tak  terlambat  lagi  rasenye  nak  wish  Birthday  ni  dekat  belOg  Anis..  Happy  Birthday  to  My  Cute  BlOg.. Harap  kau  setia  dgn  aku  sampai  bila-2  lah..  
Even  kau  xcantik,  xcute,  xmenarik  n  xseFamoUs  mcm  blOg-2  orang  lain,  aku  syg  kat  kau  tau..  Biarpun,  kau  ni  dah  macam  apa  aku  tengOk..  
Kak  Limah  lg  cute  dari  kau  tau..  Serabai  jew  aku  tgk  kau..


Maaflah  sebab  kadang-2  aku  jarang  jenguk  kau..  Jarang  ambik  berat  pasal  kau..  Kau  kena  faham,  aku  hidup,  bkn  nak  jaga  kau  saje..  
Aku  sibuk  study  skrg  ni..  Maklum  lah,  bln  10  nanti,  aku  da  final..  Doakan  aku  yee..  Maaf  jgk  sebab  aku  jenguk  kau,  bila  aku  perlu  je.. 
Bile  aku  nak  stOry  something  yg  sedih  Or  gembira  jew  aku  cari  kau..  Bukan  hape,  kalau  aku  nak  cerita  kat  kau semua mende  yg  aku  buat  dlm  sehari,  nanti  Orang  meluat  pulak..


Terima  kasih  sebab  kau  sudi  dengar  stOry  sedih  Or  story  gembira  aku..  Aku  penah  cakap,  kau  diary  aku..  Bila  aku  perlukan  kau,  aku  akan  tulis  atas  kau..  
Bila  aku  sedih,  aku  xmampu  nak  luah  dekat  kawan-2  atau  Orang  lain  sebab  aku  malu..  Kau  jugak  yg  jadi  mangsa  aku..  Bila  aku  sedih  or  gembira,  kau  yg  jadi  saksi  aku..  
Even  kau  bukan  manusia,  aku  hargai  kau  sebagai  tempat  aku  luahkan  perasaan  atau  nak  stOry  mory  pasal  aku..  Kau  merupakan  orang  tengah  bagi  aku  untuk  aku sampaikan  something  dekat  kawan-2  aku..  Aku  sayang  kau  BLOG..


Sekali  lagi, 
Happy   Birthday   To   You   my  cute  simple  blog..  Tua  da  sekarang  kau even  umur  kau  baru  jew  mencecah  satu  tahun..  
Semoga  kau  xpenah  jemu  untuk  dengar  cerita  aku  yee..   Wahahaha !!  Da  mengarut  da  Anis  ni..  Bercakap  dgn  blOg  pulak..  
Okey  lah,  sebelOm  Anis  jd  gila  sebab  bercakap  dgn  blOg  ni  yg  xpenah  akan  faham  masalah  Anis  walaupOn  Anis  cerita panjang-2,  baik  Anis  cauu  dulu ..  bye !!


No comments:

Post a Comment

Awak!!! TinggaLkan CommeNt KaT Bawah niW yEw . Mekaseh ^_^

TARIKH HARI RAYE ADALAH TIAP-TIAP HARI . SEKIAN :)


Daisypath Anniversary tickers